Re: [Linux-programlama] Mysql kolon veri tipi

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Wed 28 Feb 2007 - 14:45:28 EET

Aslında sorun biraz buradan kaynaklanıyor..

Teknik servis elemanları değişebiliyor. Bu nedenle raporlarda isimleri
kalacak ancak personel listesinden silinebilecekler... Bu nedenle bende
şöyle bir şey düşündüm.

Raporlar tablosu olsun , personel tablosu olsun

Raporlar tablosunda bir kolon açalım ve adı servicePerson olsun.

Personel tablosunda service elemanlarının adı ve soyadını tutalım.

Formda sql ile bu arkadaşların isimlerini çekelim ve yanlarına checkbox ları
koyalım.

Dediğimiz gibi array in içine attık, gerekli işlemleri yaptık ...

Burada takıldığım raporlar tablosunda bu elemanlar için açacağım kolon ne
tip olmalı? char, text...Burada takılıyorum...

Teşekkürler
Erdal