[Linux-programlama] PyQt4

From: elçin (elcinveral@gmail.com)
Date: Wed 28 Feb 2007 - 09:42:48 EET

Herkese merhaba;
Aranıza yeni katıldım ve bir konuda yardıma ihtiyacım var.
Python ve Qt birlikte kullanmak istiyorum. Ancak Suse 10.2 ile PyQt3
geliyor. Ben PyQt4 kullanmak istiyorum ancak derlemeyi başaramadım.
Paketinide bulamadım internette. Acaba bu kombinasyonu çalıştırabilen varmı?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

--
Gönderilerinizde kişileri "CC" - "Gizli" kısmına ekleyin.Spamlardan korunun.