Re: [Linux-programlama] PHP de dosya yazma hakkı

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Mon 19 Feb 2007 - 13:39:56 EET

""w" ile tekrar deneyin. "w" modu dosyayi yeniden yaratmaya calistigi"
bildiğim kadarıyla w modu ile dosya var olmadığında yaratılıp veri
yazılıyor. dosya oldugunda da içeriğini siliyor. arkadaşımızın durumunda da
dosya mevcut ,yani bahsettiğiniz dosya izninin gecersizliğine katılmıyorum.

19.02.2007 tarihinde Barcin Alpcigay <barcin.alpcigay@ceng.metu.edu.tr>
yazmış: