Re: [Linux-programlama] PHP de dosya yazma hakkı

From: Barcin Alpcigay (barcin.alpcigay@ceng.metu.edu.tr)
Date: Mon 19 Feb 2007 - 10:33:46 EET

Bu kadar veri ile kestirmek zor olsa da, once dosyayi "a" (append) ile acarak
tekrar calistirin, eger calisiyorsa; yazmaya calistiginiz DİZİNE uygun yazma
yetkisini girerek (777 dediniz, 777 olsun) "a" yerine "w" ile tekrar
deneyin. "w" modu dosyayi yeniden yaratmaya calistigi icin sizin varolan
dosyaya 777 vermeniz bir ise yaramayacaktir. soyle dusunun, rwx hakkiniz olan
bir dosyayi sildiniz, guzel, tekrar dosya yaratmaya calistiginiz zaman o
dizinin inode'una kaydetmeye calisiyorsunuz, yani dizine yazma hakkiniz yoksa
yeni dosya acamazsiniz. - gerci neden o zaman bos bir dosya ile
karsilasiyorum diyeceksiniz, haklisiniz, ama bu mesafeden anca bu kadar :)

On Sat, 17 Feb 2007 15:46:19 +0200, Ömer F. USTA wrote

Barcin.