Re: [Linux-programlama] Java - if :)

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Sun 11 Feb 2007 - 13:00:53 EET

Merhaba,

equals yöntemi; katı biçimde nesne tabanlı bir programlamayı teşvik
ettiği için Java'nın "tasarım prensipleri"ne birebir örtüşür.

Java'da betik dillerindeki yazım esnekliği ortadan kalksa da bu katı
nesne tabanlı olma sayesinde onlarca kaynaktan gelen kitaplıklar kolayca
entegre edilerek büyük boyutlu sistemler kolayca kurgulanır.

Her araç, belli bir amaçla tasarlanır ve üretilir. O amaçları düşünerek
değerlendirmek gerek. :-)

Sevgiler.

Bora.