Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Thu 08 Feb 2007 - 14:33:45 EET

mssqle linuxtan bağlanamıyorum sorunum ne olabilir? bu soruyu microsofta
mı sormak lazım yoksa .NET forumlarınamı? nede olsa DB mssql (!)
arkadaşlar lütfen kasmayalım derim. Bu konu linux listenin konusudur.
ben 2 uygulamayı linuxa taşıdım ancak uygulamanın alt uygulamacıkları
nedeni ile bir kısmı windowsta kaldı. ve veri tabanı olarak mssql
(zorunlu olarak) kullandım. arkadaşı gayet iyi anlıyorum. bildiğim bir
gerçek var o da mssql 2000e ODBC den değil doğrudan kendi geliştirme
araçlarınızın apilerinden bağlanın ve mutlaka win2000 veya win2003
üzerinde çalışsın mssql server. win XP den kaynaklı sorunlar oluyor.
sebebini bilemiyorum ancak ben 1 hafta uğraştım başaramadım. win2000 e
geçince sorun kalmadı.
iyi çalışmalar.