Re: [Linux-programlama] Tekrarlayan işler için curl uygun mu?

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Wed 07 Feb 2007 - 01:15:05 EET

Php içerisinde sürekli çalışacak bir döngü ayarlayamazsınız. Bunun
sebebi sunucunun
belirli süre çalışmaya devam eden bir scripti öldürmesidir ( apache
veya php içinden
[hatırlamıyorum]bunun süresini uzatabilseniz bile bu süre fazla uzun
olmayacaktır )
Bunun 1. sebebi sunucu kaynaklarının tek sizin script tarafından
kullanılması normal
bir davranış olmamasıdır. Crontab ve/veya curl ile uzaktaki bir
sisteki tetikleyen bir
yapı ile çözüme kavuşabilirsiniz.

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/