Re: [Linux-programlama] Tekrarlayan işler için curl uygun mu?

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Wed 07 Feb 2007 - 09:51:32 EET

uygun ve sık kullanılan bir dosyandan~fonksiyonundan başka bir fonksiyon
çağır.

sql tablon calicasakfonksiyon, calisacagizaman, calistimi seklinde üç sütun
ekle, calisacaği zamani geçmişse çaliştimi'da H ise onu calisacakfonksiyon'u
çalıştır.

Zaman konusunda nokta atışı istemiyorsan, saat tam 12:00:05'de olması
gerekmiyosa, ne biliyim işte hitine ve kullanıcı profiline göre 1 saate kadar
esneklik tanıyabilirsen işe yarar bir yöntem.

Diğeride kendine cron kurarsan, wget ile o php'yi getirt!

Emir kipi için kusura bakmayın öyle başladım, değiştirmekte zor geldi.

Sal 06 Şub 2007 17:50 tarihinde, Nuri Akman şunları yazmıştı: