RE: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 15:33:54 EET

Selamlar ;
kesinlikle katıldığımı belirtmek istedim..

bütün liste adına atıp tutan tipler ne zaman bu huylarından vazgeçerler ( ya da tesebbus ederler mi o da ayri bir konu ,cesaret ister...) bilinmez ama bildiğim birşey var soru bal degil bal otesi linux la alakalıdır..

Hatta bu yuzden ozelden maillesiyoruz Alper'le...

Kolay gelsin

Eralp

Date: Tue, 6 Feb 2007 15:25:34 +0200From: derelinux@gmail.comTo: linux-programlama@liste.linux.org.trSubject: Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)
İçersinde "Linux" ve "Programlama" kelimeleri gecen konuları bu listeye cekmek yerine içerisinde "MS" kelimesi gecen konuları listeden dışlamak ne kadar mantıklı bilmiyorum. Maden öyle sunucu listesindede samba soruları sorulmasın. Her samba sorunsunda pek cok kez "MS" ibaresi geciyor. Konuyu acan arkadas diyorki ben Linux'ten xx sunucusuna baglanıcam. Söyle bi derdim var bana fikir verin. Ne yaparım nasıl yaparım. Bu konu nasıl bu listenin konusu olmuyor anlıyamadım.VB yada ASP için script arıyorum demiyorki. Linux ve JAVA diyor.O "uyarı iletisine" kadar baslıga gelen yorumları ilgi ile takip ediyordum fakat şuan gereksiz bi tartışma süre gitmekte. Listeyi 3 senedir takip ediyorum. Günden güne acılan konu baslıkları düşüyor. İşi bilen büyükler tek tek listeyi terkediyor. Neden işte bu yüzden. Bu gereksiz uyarı iletileri yüzünden.Kimseyi yermek gibi amacım yok. Fikrimi söylemek istedim. Konuyada mümkünse kaldıgı yerden devam edilsin.Saygılar.