Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 15:25:34 EET

İçersinde "Linux" ve "Programlama" kelimeleri gecen konuları bu listeye
cekmek yerine içerisinde "MS" kelimesi gecen konuları listeden dışlamak ne
kadar mantıklı bilmiyorum.

Maden öyle sunucu listesindede samba soruları sorulmasın. Her samba
sorunsunda pek cok kez "MS" ibaresi geciyor.

Konuyu acan arkadas diyorki ben Linux'ten xx sunucusuna baglanıcam. Söyle bi
derdim var bana fikir verin. Ne yaparım nasıl yaparım.
Bu konu nasıl bu listenin konusu olmuyor anlıyamadım.
VB yada ASP için script arıyorum demiyorki. Linux ve JAVA diyor.

O "uyarı iletisine" kadar baslıga gelen yorumları ilgi ile takip ediyordum
fakat şuan gereksiz bi tartışma süre gitmekte.
Listeyi 3 senedir takip ediyorum. Günden güne acılan konu baslıkları
düşüyor. İşi bilen büyükler tek tek listeyi terkediyor. Neden işte bu
yüzden. Bu gereksiz uyarı iletileri yüzünden.

Kimseyi yermek gibi amacım yok. Fikrimi söylemek istedim.
Konuyada mümkünse kaldıgı yerden devam edilsin.

Saygılar.