Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 15:02:25 EET

Noyan Selcuk HANCIOGLU yazmış:
> Sanirim Devrim Gunduz'un bir kac ileti once verdigi bu adresi kimse
> umursamadi
> http://liste.linux.org.tr/pipermail/liste-duyuru/2006-June/000004.html

Siz bu listede yazan herşeyi umursuyor musunuz? Mesela 3. madde ya da
11. madde?

> "
> # linux-programlama
>
> Linux ortamında yazılım geliştirenlerin listesidir. Veritabanları,
> programlama dilleri (PHP,C, Python, vb.) ile ilgili konular bu listede
> konuşulmaktadır. Açık kaynak kodlu olmayan programlama diller (ASP, VB),
> açık kaynak kodlu olmayan veritabanı sunucuları ya da özgür yazılım ile
> ilgisi olmayan (html, javascript) gibi konular, *Linux platformunda
> kullanılsalar dahi bu listenin kapsamına girmemektedir*.
>
> "

Yani sizce php de date() fonkisyonu nasıl kullanılır yada şu şekilde bir
php script'i arıyorum gibi konular bu liste ile ilgili(ki bu tarz
başlıklar windows ile ne kadar ilgili ise linux-programlama ile de o
kadar ilgili) , ama linux makineden MSSQL server'a nasıl bağlanırım konu
dışı.

> kismi sanirim bu *gereksiz* yere uzamis tartismaya bir son verecektir.

Eğer çoğunluk bu şekilde düşünüyorsa, çıkardığım gürültüden dolayı özür
dilerim.

Saygılarımla
Çağlar AKYÜZ