[Linux-programlama] Re: Pgsql DE UPDATE i geri almak

---------

[Linux-programlama] Re: Pgsql DE UPDATE i geri almak

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Thu, 27 Dec 2007 11:20:03 -0800 (PST)

Merhaba,

On Thu, 27 Dec 2007, Koray Toksoz wrote:

> Postgresql de nasil oldugunu bilmemekle birlikte, belki transection
> loglardan birseyler yakalanabilecegini dusunuyorum.

Evet undo ve redo işlemleri mümkün -- ancak bunun için önceden xlogların
arşivlenmesi gerekiyor.

Uygar Bey, anladığım kadarıyla, xlog arşivlemiyor. Bu durumda "bir önceki
yedeğe geri dönmek ve sonra aradaki farkları elle değiştirmek" gibi bir
çözüme gidilebilir. Eğer SQL sorgularınızı kaydediyorsanız, onlar da size
yardımcı olacaktır bu konuda.

İyi çalışmalar,

--
Devrim GÜNDÜZ