[Linux-programlama] Re: Pgsql DE UPDATE i geri almak

---------

[Linux-programlama] Re: Pgsql DE UPDATE i geri almak

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Thu, 27 Dec 2007 17:17:26 +0200

Selam,

Eger backupunuz yoksa ve transectionu hemen commit ettiyseniz, o
tablonun iliskili oldugu diger tablolardan kyt_marka alaninin verilerini
basitce bir sql komutu ile geri alabileceginizi pek sanmiyorum malesef.

Postgresql de nasil oldugunu bilmemekle birlikte, belki transection
loglardan birseyler yakalanabilecegini dusunuyorum.

Koray