[Linux-programlama] Re: Serrver ile ilgili bilgi

---------

[Linux-programlama] Re: Serrver ile ilgili bilgi

From: M.ATIF CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Fri, 21 Dec 2007 18:47:50 +0200

Eğer illaki redhat tabanlı bir sistem istiyorsanız CentOS iyidir gerçekten
ve büyük ölçüde host firmalarının gözdesidir. Ancak ben şuan hem fedora hem
CentOS hemde Debian sunuculara sahip biri olarak katiyyen debian tavsiye
edeceÄŸim.Fedora, CentOS 'in unstable versiyonu diyebiliriz ve eÄŸer fedoradan
sunucu yapacaksanız olması gereken sürüm bence FC4'tür. uzun uzadıya
yazamayacağım bazı nedenlerden dolayı ben Debian tercih ediyorum ve size de
ÅŸiddetle tavsiye ediyorum.

kolay gelsin
Atıf CEYLAN

19.12.2007 tarihinde OKAN ARI <liste_at_ari-tech.com> yazmış: