[Linux-programlama] Serrver ile ilgili bilgi

---------

[Linux-programlama] Serrver ile ilgili bilgi

From: Güyçmýrat Amanmýrat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 19 Dec 2007 11:33:26 +0200

Merhabalar.

PHP + MySQL ile bir site geliþtirdik. Bunun için bir server satýn aldýk. HP
470064 - 4.

Apache + PHP + MySQL için en uygun OS hangisidir acaba?

Ben Redhat düþünüyorum. Redhatýnda bir süri versiyonlarý var. Tavsiye
edebileceginiz iþletim sistemi varmýdýr?

Birde en uygun konfigürasyonu için dokümantasyona ihtiyacým olucak.

Þimdiden teþekkür ederim.