[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

---------

[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

From: Bora Güngören <bora_at_boragungoren.com>
Date: Wed, 19 Dec 2007 10:04:33 +0200

Merhaba,

JSF'i ne zaman kullanmazsınız? HTTP GET gerektiği zaman. Örneğin
insanların "link değişimi" yaptığı siteler. Mesela Yonja, Facebook gibi
yerleri JSF ile kurgulamak en azından akla ilk gelen yolla olmuyor,
ayrıca bir ek iş çıkartıyor.

Ama "iş uygulaması" dediğiniz zaman JSF gerçekten iyi bir teknoloji.
Üzerine bir de Facelet kullandınız mı, gerçekten tadından yenmez.

Sevgiler,

Bora.