[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

---------

[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

From: Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Tue, 18 Dec 2007 14:17:18 +0200

Selamlar,
Ýlginize teþekkürler.

Sizinde belirttiðiniz gibi anlamsýz sorular olmuþ ama sorma amacým zaten
duyduklarým, okuduklarýma birinci aðýzlardan anlam katmaktý :) Sayenizde
katmýþ olduk... :)

Tek merak ettiðim kullanýcý tarafýnda herhangi bir eklenti yada program
kurulmadan doðrudan Firefox üzerinden çalýþabiliyormu? Oracle sitesinde
gördüðüm kadarý ile çok güzel ekranlar sunabiliyor.

Tam olarak iþleyiþ mantýðý nedir? Programý yazýyorsunuz ve bu daha sonra
JSF tarafýndan HTML koduna mý dönüþtürülüyor? Nasýl çalýþýyor yani?

Ayný mý bilmiyorum ama Apache'de böyle bir çalýþma gördüm...
http://myfaces.apache.org/

--
Saygýlarýmla,
Mucip:)