[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

---------

[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

From: Bora Güngören <bora_at_boragungoren.com>
Date: Tue, 18 Dec 2007 01:47:55 +0200

Merhaba,

JSF 2004 yılından bu yana özellikle intranet üzerinden çalışan kurumsal
uygulamalarda en yaygın kullanılan web önyüz teknolojisi. Şu anda Java
EE 5'in de varsayılan önyüz teknolojisi.

Yani geleceği var mı sorusu da platform bağımsızlık sorusu da pek
anlamlı değil.

PHP ile kıyaslamak da çok doğru değil. İkisi bambaşka dünyaların araçları.

Sevgiler,

Bora.