[Linux-programlama] Re: QT Lisans

---------

[Linux-programlama] Re: QT Lisans

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 17 Dec 2007 15:33:18 +0200

> Not: Ticari bir yazılımın Türkiye'de geçmesi gereken aşamaları anlatan
> bir döküman biliyorsanız önerebilir misiniz?

Kültür Bakanlığı kodlarınızın baştan 25 ve sondan 25 sayafasını tescil
ediyor .
( bu yönetmeliği hazırlayanları tebrik ediyorum. Muhtemelen Genel Müdür
daire başkanlarını toparlayıp "Gelin hele yazılımlar ile ilgili bir
yönetmelik hazırlayalım" demiş olmalı.) Devletimizin bu koruma kanat
uygulması sayesinde sizde içiniz rahat bir şekilde piyasada elinizi
kolunuzu sallaya sallaya iş yapıyorsunuz. :P

kolay gelsin.