[Linux-programlama] Re: QT Lisans

---------

[Linux-programlama] Re: QT Lisans

From: nsm <nsm_at_nesimia.com>
Date: Mon, 17 Dec 2007 15:30:50 +0200

Daha önce VB,Delphi hatta .Net için decompiler gördüm ama QT4de daha
karşılaşmadım ama imkansız değil belkide vardır. .Nette bir araç
ile koddaki tüm değişken fonskiyon isimleri alakasız ve uzun isimler
ile değiştiriliyordu böylece kodu decompile eden kişinin kodu
anlayabilmesi cok zorlaşıyordu sizde benzer bir şey kullanabilirsiniz
ama dediğim gibi daha QT4 decomiler görmedim tabii bide şu var QT4 ü
c++ ile geliştiriyorsunuz e o halde C++ decompilerın zaten kodu
göstermesi gerek. Denerseniz ve sonuçunuda buraya yazarasınız sevinirim
:)

--
Nesimi ACARCA
www.nesimia.com
<uygaruzunhasan_at_yahoo.com> wrote:
>     QT lisansı ile ilgili benim de bilmediğim şeyler var, cehaletimi
> hoş görün araştırdım ancak bulamadım.
>     Bir süredir ticari bir yazılım üzerinde çalışıyorum. Şu an
> deneme aşamasına geldim, yani bir kaç müşteriye denemeleri için
> ücretsiz olarak vermem gerekiyor, lisansı, program rüştünü
> ispatladıktan sonra satın alacağım.
>     Ancak bir rakibim (piyasaya haki konumda) tarafından çok yakından
> takip altındayım. Deneme aşamasında lisans ı satın almak
istemiyorum