[Linux-programlama] MS Word dosyalarını PDF'e çevirmek

---------

[Linux-programlama] MS Word dosyalarını PDF'e çevirmek

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Sat, 15 Dec 2007 14:58:24 -0800 (PST)

Merhaba,

Elimizdeki MS Word dosyalarını PDF'e çevirmek istiyorum. Bunun için
openoffice + cups-pdf ikilisini komut satırından kullanabiliyorum ve pdf'i
üretebiliyorum -- ama sunucu tarafında görüntü aktarmam da gerekiyor --
ki bu süreci çok uzatacak.

Bunun için alternatif çözümler nelerdir? Örneğin PHP ile yapılabiliyor mu?
Bakındım biraz, ama bunun için bir class bulamadım.

Teşekkür,

--
Devrim GÜNDÜZ
 		       _