[Linux-programlama] linuxa geçiş ve access

---------

[Linux-programlama] linuxa geçiş ve access

From: Timur Sevil <t.sevil_at_parsat.com.tr>
Date: Fri, 07 Dec 2007 21:36:14 +0200

Hayırlı akşamlar arkadaşlar;

Ben windows altında access ile ufak tefek üretim programları yapıyorum;
tablolarımı ms sql de tutuyorum.

Şirkette dosyalarımızı linux da tutup samba ile paylaştırıyoruz ben
gittikçide linuxa ısınmaya başlatıdım. Özellikle ubuntu ile ilgileniyorum;
sorunuma gelince accessde yaptığım programları nasıl linuxda
kullanabilirim ms sql bağlantısı kurulabilirmi; access linuxda crossover ile
kuruyorum vakat ms sql bağlantısı yapılabilirmi bilmiyorum bunca zahmete
katlanmam nedeni ise sistemde 50 makina var hepsini linuxa
geçirmeyi planlıyorum böyle bir kaç sorunum daha var en önemlisi bu.
Bukadar acemi iken böyle birşeye kalkışmak nekar doğru bilmiyorum
ama bir kere başladık artık öneri ve görüşleriniz için şimdiden çok
teşekkür ederim.