[Linux-programlama] Re: Link oluşturma

---------

[Linux-programlama] Re: Link oluşturma

From: Ahmet Emre Aladağ <aladagemre_at_gmail.com>
Date: Fri, 7 Dec 2007 17:45:22 +0200

Merhaba,

Aklıma kestirme bir yol gelmiyor ancak metni eregi_replace ile dönüştürürken
"xyz.php?q=buraya herhangi bir metin"

Sonra da http://tr.php.net/str_replace fonksiyonuyla bu metnin içindeki "
"ları "+" haline getirin. Sonra <a href=$tirnakici>$ozgunmetin</a>

şeklinde son halini oluşturabilirsiniz.

(Belki düzenli ifadeler ile kestirme bir yolu olabilir, veya daha da iyisi
bu işi yapan hazır bir kütüphane bile olabilir ortalıkta.)

İyi Çalışmalar...
07.12.2007 tarihinde Mustafa Celik <m_c_e_l_i_k_at_yahoo.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> PHP kullanarak oluşturduğum bir web sitesinin içindeki kelime gruplarını
> linklere dönüştürmek istiyorum. Web sitemde metin içerisindeki
>
> [web]buraya herhangi bir metin[/web]
>
> şeklindeki kelime gruplarını bu kod ile
>
> $yenimetin=eregi_replace("\\[web\\]([^\\[]*)\\[/web\\]", "<a href=\"
> xyz.php?q=\\1\">\\1</a>",$metin);
>
> aşağıdaki şekle getirebiliyorum.

> metin</a>
>
> Ancak ben href içerisinde bulunan boşlukları + karakteri ile yer
> değiştirmek istiyorum. Yani linklerin ekşisözlükteki gibi

> [...]

Ahmet Emre Aladağ
http://www.emrealadag.com