[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Talat UYARER <uyarertalat_at_gmail.com>
Date: Fri, 07 Dec 2007 00:46:12 +0200

Bnde bi ekleme yapmak istiyorum sorunsuz program portu yapmak istiyorum
derseniz bu konuda wxwindows var. Pythonda yazdýgým bi programý sorunsuz
bi sekilde windowstada calýstýrýyorum. Tabi isletim sistemine has
ozellikler kullanmadýgýnýz surece. Wxwindow un bir diger avantajý
calýstýgý isletimmi sisteminin native arayuzunu almasý. Yani kodu mac de
calýstýrsanýz programýnýz mac programý gibi olacak windowsta windows
programý yada gnomede gtk programý. Bu son kullanýcýnýn kullanabilirligi
acýsýndan onemli oldugunu dusunuyorum. Ustelik lisansýda GPL diye
hatýrlýyorum.

Detaylý bilgi icin : http://www.wxwindows.org/
Yazýlan yazýlýmlar ve arayuz gorunumleri icin:
http://www.wxwidgets.org/about/screensh.htm

Prþ, 2007-12-06 tarihinde 21:08 +0200 saatinde, Caglar Akyuz yazdý: