[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 15:45:14 +0200

:)
O kadar karanlık olduğunu düşünmemiştim.

Örnek vereyim o zaman;

Ben bir site yaptım php ile ve rss ile çeşitli bilgiler gönderiyorum
üyelerine. Günün sözünden atıyorum bugün doğanlara kadar.
Kullanıcı tarafında da gtk veya qt ile bir rss okuyucu olacak. Sistem
tepsisine yerleşip yeni gelen haber cinsine göre uyaracak mesela.