[Linux-programlama] Re: explorerin css anlayışına tükürem

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Fri 31 Aug 2007 - 18:14:57 EEST

Öncelikle bu kadar detaylı bir cevap için teşekkür ederim, o yüzden listeden
gitmek istedim,

body konusunda size katılıyorum, çok mantıklı geldi, ama margin veriliyor ki
ona. margin olmasa padding vermem gerekiyordu, şuan paddingli.

Py olayına gerçekten güldüm. Delphi 5'de mi ne zamanında bişyler yazarkenden
kalan bi alışkanlık. Px değilse Py'dir :D

Konum kısmında dediğinizi anlamadım. Dökümanın bir yapısı var, ona uydum,
önemli şeyler yukarda gereksizler altta oldu, css zaten güzel göstermek için
değilmidir. Hani sayfaya giren birisi işte diyelim lynx kullanıyosa, ilk
göreceği gereksiz linkler bilmemne değil direkt içerik olur (bende biliyorum
konsolda flash oyunu oynamak zordur :P )

neden alt ve üst kimlikken pl_mother sınıf, smarty kullandım ilk kez,
pl_mother'a ihtiyaç olduğunu sonradan gördüm, öyle bir uyduruş.

Sorunun çözümü şöyle oldu; o pörtleyen kısımı kenarlık vererek gördüm, içeriği
yukarı taşıyormuş (böyle bişeye ilk kez şahit oluyorum!). Bitane kırılmayan
boşluk (nbsp) atınca olduğu gibi aşağı attı sanırım sola akışını kesti, yine
hislerimden nokta (.) denedim aynı sonuç! Son olarak da kendim kesme attım
(br hemde clear=all) oldu. Kesme iç elementlerin akışını kesti. FF'de de
sorun yok.

Php kullandığımı veya sistemde bir index.php olduğunu nerden çıkardınız?

Cum 31 Ağu 2007 16:12 tarihinde, Necmettin Begiter şunları yazmıştı: