[Linux-programlama] Re: !!***SPAM***!! Re:Postgresql ve Ram Kullanımı

From: Namık Güngör (namik@ofisiletisim.com)
Date: Fri 24 Aug 2007 - 00:15:44 EEST

Söylediğiniz parametreleri 4 kat artırdım.
ama maalesef ram de çok az bir artış oldu.
20.000 kayıtlık bir tabloya select çekmesi 15 sn. Bu PostgreSQL için
normal mi?
MSSQL bir ram canavarı haline gelerek bu işi çok daha hızlı yapıyor.
PostgreSQL i de bir ram canavarı haline getirip performansını
artıramazmıyız.?
Mesala PostgreSQL 2gb ramin tamamını kullandıramaz mıyım?

İyi çalışmalar.

Namık Güngör.

Devrim GÜNDÜZ yazmış: