[Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Thu 23 Aug 2007 - 16:45:54 EEST

erdal bey yardımcı olmaya calışıyorum (kendi adıma cevap yazıyorum )mysql in
açık olup olmadıgını sordum kendisine ve diğer şeyler herşey normal diyor
arkadaş daha ne denilebilir ki. mysql calışıyorsa hizmet devre dısımıdır
sizce??

23.08.2007 tarihinde Erdal YAZICIOGLU <erdal.yazicioglu@gmail.com> yazmış:

http://anilkaradag.info/blog