[Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Thu 23 Aug 2007 - 16:37:36 EEST

Arkadaşlar neden yardımcı olmuyoruz... Arkadaş bir yerde sıkışmış. Kafa
yapmaya gerek yok...

Servislerinizde büyük ihitmalle mysql çalışmıyor yada kurulum esnasında bir
hata yaptınız ..Bence mysql i kaldırıp tekrar kurun... Kurulum esnasında
root herheyerden erişimine izin verin. Bunun IIS yada Apache ile alakası
yok. www.mysql.com adresinden windows kurulumuna bir göz aatın...

23.08.2007 tarihinde Orhan Berent <berent@deu.net.tr> yazmış:

> Ozur dilerim bilmiyordum, benim kullandigim bilgisayarlarda yok da.
>
> Orhan Berent

Erdal YAZICIOGLU
Network Enginneer