[Linux-programlama] Re: (konu yok)

From: Mahir B. Aşut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Tue 21 Aug 2007 - 22:58:59 EEST

Selamlar, ben de bu detayda iş ilanları verilmesine karşıyım. Her konunun bir uzmanı var sonuçta.

Ama prensip olarak web tasarımı konusunda a'dan z'ye fikir sahibi olmak, birşeyler yapabilmek, ancak bir veya iki konuda daha derin uzmanlık edinmek bence en iyi yaklaşım bu konuda çalışmak isteyenler açısından.

Bu vesileyle yazayım dedim; web projelerimiz için kadrolu çalışacak bir arkadaş arıyoruz (PHP veya Perl, D/HTML, CSS, AJAX...). Detaylı bilgi isteyenler e-posta adresim aracılığı ile ulaşabilirler (Ofis Kadıköy'de. İstanbul Anadolu yakasında veya Beşiktaş gibi kolay erişilecek yerlerde ikamet eden arkadaşlar yazsın lütfen.)

iyi akşamlar,
Mahir

Wild Bison yazmış:

Aranızda web uygulaması yapan ve bu işten para kazanan arkdaşlar vardır ben
bu düzeye gelmeyi isterim fakat web deki iş ilanlarına bakıyorum adam php
den giriyo ms sql den çokıyor arada xml flash network falan diye gidiyo her
bir konu derya deniz bence bukadar özelliği bir arada barındırmak çok zor ve
yıllar gerektirir siz ne düşünüyorsunuz...