[Linux-programlama] Re: PostgreSQL sorusu....

From: Timuçin Kızılay (tim@savaskarsitlari.org)
Date: Mon 20 Aug 2007 - 01:08:27 EEST

Özel bir kasıt aramaya gerek yok. Yazarken hata yapmışım. "PostgreSQL"
yazarken de bir türlü doğru yazmayı beceremediğim için copy-paste ile
almıştım o kelimeyi.
Normalde imla konusuna dikkat ederim ama sabaha kadar bilgisayar başında
kalma yorgunluğumdan olsa gerek bir sürü imla hatası olmuş.

Mahir B. Aşut yazmış: