[Linux-programlama] Seri Port

From: dreamer1983 (dreamer1983@mynet.com)
Date: Sun 12 Aug 2007 - 19:04:29 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Biraz kolaya kacmak gibi olacak ama, soyle bir koda ihtiyacim var
SendRecieveCOMPort(SendData, RecievedData){}.

Aslinda kendim birseyler yazdim sadece gonderme yapabiliyorum, ve sadece
alma yine yapabiliyorum, fakat 1 haftadir ugrasmama ragmen ikisini
birlikte gerceklestiremedim, VTIME, VMIN degerleri ile mi ilgilidir acaba
die dusundum vermedigim deger kalmadi(VMIN hep 0 verdim).

Benim ihtiyacim olan datayi gonderdikten sonra belli bir timeout suresi
kadar recive de beklemesi ve recieve yapmasi veya timeout a dusmesi.

Genel olarak yaptigim su sekilde portu aciyorum configure ediyorum, sonra
write yapiyorum bu kisimda problem yok sonra portu kapatim read modunda
aciyorum ve recievede bekliyyorum(guya!!!) sonra loglarima bakiyorum veri
gitmis ama gelen bir sey yok (Bu arada ilk SendRecieveCOMPort fonksiyonumu
cagirdigimda gelen data olmuyor faka ikinci defa isi tekrarladigimda bu
sefer data geliyor).

Ben configirasyon fonksiyonumu da ekliyorum.

İnceleyebilecek arkadaslara cok cok tesekkurler