[Linux-programlama] Re: Şu programı yapabilecek olan biri varsa büyük iyilik etmiş olur.

From: mirat can bayrak (mcbayrak@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 09 Aug 2007 - 23:25:31 EEST

Anladığım kadarıyla bu tip bir programı kötüye kullanacak birinin işini
kolaylaştırmış oluruz diyorsunuz. Ama ekranda 30ms süre ile yazı çıkarıp yok
etmek zaten çok kolay. ve bahsi geçen kötü niyetli kişiler zaten bunu
rahatlıkla bizim kodumuza ihtiyaç duymadan yapabilirler. özetle bizim
programı yazmamız onların işini ne kolaylaştırır ne zorlaştırır diye
düşünüyorum ne dersiniz?