[Linux-programlama] Re: Þu programý yapabilecek olan biri varsa büyük iyilik etmiþ olur.

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Thu 09 Aug 2007 - 02:28:51 EEST

ya o tür programlar yapýmý hiç zor deðil inanýn , ama gerçekten etik
deðil ve bence bir psikolog veya türevlerinin gereksinimi dahilinde
klinik amaçlar için üretilmeli..ve kesinlikle opensource
olmamalý..Zira yazdýðýmýz kodu yayýnladýðýmýzda bir sivri admin kalkýp
bunu diðer kullanýcýlarý herhangi birþey için telkinde kullanabileceði
bir daemon haline rahatlýkla sokabilir :)(en basiti).(neticede her kod
kötü amaçla kullanýlabilir ama insan saðlýðýný direkt etkileyen bir
kodda ben þahsen biraz daha ürkek davranabilirim.)

fakat bu fikir "bence" uygun olmasa da fikir üretmiþlik adýna liste
için büyük bir adým ve teþekkür ediyorum.(birþeyler yapsak fikri
benden çýkmýþtý :) )

Ve "aklýmýza gelen her tür fikir burada tartýþýlmalý ve oluru
bulunmalý" 'ya da harika bir örnek oldu..
Tekrar teþekkür ederim.
Sevgiler,
Rüþtü