[Linux-programlama] Re: PHP'de resim upload, resize ve çerçeve/gölge islemi

From: Ali Okan YÜKSEL (kaox.gen@gmail.com)
Date: Thu 09 Aug 2007 - 11:52:40 EEST

php'nin system fonksiyonu ile imagemagick convert komutunu php ile entegre
kullanabilirsiniz. amaç çözüm üretmek ise böyle bir yöntem de kullanılabilir
bence. upload edilen resim dosyası convert edildikten sonra, temp_name
dosyası resize edilerek ilgili dizine kopyalanır dosya adı veritabanına
kaydedilir gibi.

http://www.knyksl.com/