[Linux-programlama] Re: Delphi for PHP eleÅŸtiri

From: ali@linuxprogramlama.com
Date: Fri 03 Aug 2007 - 11:12:16 EEST

Selamlar

Yenisi için uðraþýyorum epeydir. Ama ileri seviye olmayacak (kimileri
için ileri seviye) ve bir kýsmýnýn ilk hallerini serbest kullaným ile
siteye yerleþtirdim. [1] O listeyi de yenileyeceðim herþey olamayacak
o listedeki. Kýsmetse biter bu sene ama %50 yi geçtim. Yavaþ
ilerlemesinin sebebi eve virüs[2] bulaþtý temizleyecek bir þey
bulamadým. Evi tarumar ediyor. Alýþtýk ara ara seviyoruz.

Saygýlarýmla
M.Ali VARDAR

[1] http://www.linuxprogramlama.com/index.php?p=linuxveprogramlama
[2] http://picasaweb.google.com/ali.vardar/Mustafa