[Linux-programlama] Hangi programlama dilleri?

From: musTafa ARIK (mustafaarik@gmail.com)
Date: Thu 02 Aug 2007 - 01:38:01 EEST

Merhaba eposta grubuna yeni katýldým. Ayný zamanda yeni bir Linux
kullanýcýsý sayýlýrým.

Bilgisayar Sistemleri Öðretmenliði bölümünde öðrenciyim. "Linux'ta program
geliþtirme" ana konusu üzerine bir araþtýrma yapýyorum.
Araþtýrmama yön vermesi açýsýndan Linux iþletim sistemi üzerinde program
geliþtirmek için ;
Hangi diller vardýr?
Görsel olanlardan ve olmayanlardan hangileri þu anda en çok kullanýyor?

gibi temel konularda bilgilerinizi paylaþýrsanýz çok sevinirim. Ayrýca konu
hakkýnda önerebileceðiniz araþtýrmam gereken web sitelerini yazarsanýz
sevinirim.

Linux altýnda programlama(2002), M. Ali VARDAR 'ýn kitabýný da aldým fakat
Linux camiasý içinde yeni olmam dolayýsýyla mutlaka atladýðým noktalar
olacak, yardýmlarýnýza ihtiyacým var.

Teþekkürler.