[Linux-programlama] Sayfalar Arasında Bağlantı

From: cem sonmez (cemosonmez@gmail.com)
Date: Thu 02 Aug 2007 - 01:08:19 EEST

Merhaba
Liste ile alakalı olup olmadığı konusunda şüphem var, ancak birilerinin bir
fikri olabileceğini düşünerek sorumu sorayım dedim.
Şöyle anlatayım ; bir tane OpenOffice.org Hesap Tablosu(Excel) dosyası var
içerisinde bazı veriler var.Baska bir klasörde ise hesap tablosu(Excel)
dökümanındaki verilerin herbirisinin birincil anahtarı ile aynı ada sahip
olan dosyalar var. Benim istediğim; hesap tablosu (Excel) dökümanından bir
verinin bilgilerine ulaşmak istedigim zaman bunun kontrolünü kendim
yapmayayım da o satıra tıkladıktan sonra ilgili dosya direk olarak açılsın.
Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Klasör üzerinde 5000' den fazla
dosya olduğunu düşünürsek bir süre sonra oldukça gerçekten can sıkıcı hale
gelmeye başlıyor.
İyi akşamlar, kolay gelsin.