[Linux-programlama] php ile çalışan dosya yolu

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Wed 06 Sep 2006 - 21:27:13 GMT

Merhaba,
PHP ile çalışan dosyanın tarayıcıda yazan yolunu nasıl öğrenebilirim.
Javascript 'de location.href ile öğrenilen değeri php ile bir türlü elde
edemedim. realpath ya da pathinfo ile "/usr/home/grenada/public_html/inc/"
gibi bir değer öğrenebiliyorum, ancak ben ~ işaretini de içeren değeri
öğrenmek istiyorum.
Yardımlarınız için teşekkürler...
kolay gelsin...

--