Re: [Linux-programlama] Ruby mi ? Python mu ?

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Thu 26 Oct 2006 - 11:40:51 GMT

Merhaba,

Aslında Ruby nin şöhretini RoR ile elde etmesi sebebiyle pek çok kişi
buradan başlıyor incelemeye. Aslında pickaxe ile başlarsanız
http://www.ruby-doc.org/docs/ProgrammingRuby/ belki sizin için daha
kolay olur.

Ha birde http://www.ruby-lang.org/en/documentation/ruby-from-other-languages/to-ruby-from-python/
ufak belge ilginizi çekebilir bu güne görmediyseniz.

Serbülent

26.10.2006 tarihinde Bugra Cakir <bugracakir@gmail.com> yazmış: