Re: [Linux-programlama] mysql hatası

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Thu 25 May 2006 - 21:30:35 GMT

Acaba her sorgu için yeni bir bağlantı açmıyorsunuz değil mi?
odbc driverları ne kadar bağlantı açabiliyor. Ne biliyim fat32 4GB, 8+3 dosya
ismi vb. gibi windowsta garip limitler olur ya belki ona takılmışınızdır.

Kodları bir görürsek daha yardımcı oluruz, tabi önce siz bir fedora core olur,
bir kubuntu olur önce kendinize yardımcı olsanız.

Perşembe 25 May 2006 21:09 tarihinde, Fatih Kaya şunları yazmıştı: