RE: [Linux-programlama] mysql hatası

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Thu 25 May 2006 - 19:17:22 GMT

slm

bu kullanıdığın Mysql odbc 3.51 driver ini kaldırıp yeniden kur .. Düzelmezse yeni versiyonu olup olmadığına bak.o da yoksa bole bir bug in onlara ait bug listesinde olup olmadigina bir bakiver.

kolay gelsin

Eralp
mcp,mcad.net,mcsd.net

From: fkayaist@gmail.comTo: linux-programlama@liste.linux.org.trDate: Thu, 25 May 2006 21:09:41 +0300Subject: [Linux-programlama] mysql hatası

Herkese selam,

Arkadaşlar, ben hiç rastlamadım fakat, bazı arkadaşlar sitenin bazen hata verip açılmadıgından bahsettiler. Sonra da bana hatayı yazmışlar. Hatayı aşağıda yazıyorum. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Neden böyle bir hata verir? Çözümü nelerdir?

Şimdiden teşekkürler…

HATA:

Microsoft ole d8 provider for odbc drivers error 80004005
Mysql odbc 3.51 driver #hy000 can’t create a new thread ermo 12 if you are not out of available memory you can consult the manuel for a possible os-dependent bug
Dbanksite.asp.line 9

Not: “dbanksite.asp” sayfası mysql bağlantı sayfası… line 9 da “Baglansimdi.Open Yol” şeklinde son satır, yani bağlantı acma satırı…

Fatih.