Re: [Linux-programlama] Python eğitimi

From: azer koçulu (hello.azer@gmail.com)
Date: Mon 22 May 2006 - 17:01:08 GMT

Hocam forum.ceviz.net'te 14 adet python eğitimi videosu var.Mutlaka
izleyin ben oradan çok şey öğrendim. Bir de pusula yayıncılıktan çıkan
bir python kitabı var. ben okulun kütüphanesinde buldum ve o kitaptan
baya çok şey öğrendim.

bir de bence kurslarda vaktini harcama.koskoca internet var hangi kurs
internetteki uçsuz bucaksız bilgiyi sana sunabilir ki? ben kurstan
birşey öğrenen de görmedim bugüne kadar. ama oralarda verilen ayarla
öğrendiğini sanan çok insan var tabi.

Saygılar,
Azer Koçulu

22.05.2006 tarihinde eralp erat <eralp_erat@hotmail.com> yazmış: