Re: [Linux-programlama] yardım

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Mon 15 May 2006 - 22:22:45 GMT

Merhabalar
Öncelikle potansiyel iş imkanı olan sektörler için yazılım geliştirmenizi
veya bu sektörler için yazılım geliştiren şirketlerle çalışmanızı
tavsiye ederim.
Programlama dili olarak ise java büyük ölçekli projelerde tercih sebebi olan
programlama dillerinden biri ( gerek uml gerekse oop nedeni ile ).

Yok ben belirli ve gerçek mühendislik/matematik bilimi gerektiren
projelerde çalışacam paraya para demeyecem diyorsanız gerçekten
c/c++ konusunda baya bir bilgi sahibi olmanız gerekiyor ( bu ne olur
sallıyorum cad/cam uygulamaları geliştiren bir şirket olabilir mesela )
( Türkiyede bu ölçekte güzel yazılımlar geliştiren az da olsa güzide
yazılım şirketleri olduğu bir gerçek )

Kişisel bir çalışma büyük paralar kazanacak projeler geliştirmeniz
malesef biraz zor gibi gözüküyor.

(bunlar kişisel görüşümdür hatalı olan kısımları hocalarım/abilerim düzeltirse
sevinirim )

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/