[Linux-programlama] yardım

From: muzo (mzffer@gmail.com)
Date: Mon 15 May 2006 - 22:01:28 GMT

Selam arkadaşlar.
 Matematik bölümü 3.sınıf öğrencisiyim programlamayı öğrenmek için
gereken biligileri sizin siteden okudum ve bir haftadır takip ediyorum
gerçekten çok güzel belgeler yazmışsınz ilk başta teşekürlerimi
sunarım.Her şey açık yazılmış yani tam olarak hangi dili öğrenmem
gerktiği ve nasıl bir Linux kuracağim gibi bir çok ayrıntıyı
öğrendim.Okuldan mezun olduktan bir programcı olarak geçimimi nasıl
sağlamam gerekir yani açık kodlu yazılım yazarsam geçimi nasıl
sağlarım ya da iş imkanları nasıl.tekrar affınıza sığınarak gereken
bilgiyi göndeririseniz çok sevinirim.