Re: [Linux-programlama] PHP ve Alternatif Database'ler

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 09 May 2006 - 11:08:30 GMT

Ben sunu anlatmaya calisiyorum, opensource olan phpbb2 nin son 2.0.20
versiyonu dahil, oldugu gibi kullanılırsa 700.000 post ve title basina >1000
sayfa olan threadlerde cok ciddi performasn sorunlaru yasayacaktır. Bu
gercegi goz ardı edemezsiniz.

Cozum tabi ki yine phpbb'nin acık olan kaynak koldarının editlenmesinden
geciyor. Ancak ben bu gercegi cozene kadar 3 ay gecti. Belki benim
yeteneksizligim olabilir ancak ben bu 3 ay cercevesinde hizmet alabilecegim
bir kurum bulsaydım kendi acıgımı kapatabilirdim.

İste bu knoktada gercekten yogun forum ve uygulamalara sahip arkadaslardın
deneyimlerini paylaşmalarını ya da bu tur konuslada hizmet veren firmaların
bilgilerini vermelerinizi rica ediyorum.