Re: [Linux-programlama] PHP ve Alternatif Database'ler

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 09 May 2006 - 11:05:36 GMT

Baştabelirteyim, ben de sizler gibi bir linux ve open source destekcisiyim.
Ancak olaylara kendi acımdan ve benim gercekligime bakmaya calisiyorum ve bu
acıdan goruneni paylaşmayı ve cozum uretmeyı umuyorum.

Listelerin yetmedigi durumda "parası" ile destek alabilme özgürlüğüne sahip
olmak bence çok onemli bir seçme kriteri. Örneğin ben su anda benzer bir
problem yaşasam Mysql ve PHP ile kmden, hangi firmadan bu destegi alacagım?
Reel bir firma adı rica ediyorum. Ne kadar open source olursa olsun "para"sı
ile hizmet alma ozgurlugumun bulunmasını isterim cunku..