Re: [Linux-programlama] PHP ve Alternatif Database'ler

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Mon 08 May 2006 - 20:21:05 GMT

Selamlar,
yuzlerce makinalik kumeler yapmiyorlar ama, en azindan sistem hizli
calissin, sunucuya ulasilamazlik en aza insin diye genelde (en azindan
benim gordugum bir kac buyuk forum, web tabanli rpg falan) db'i farkli
makinada, statik icerigi ayri makinada tutuyorlar. kisaca cok buyuk bir
site icin her isi ayni makina uzerinde yapmak (statik icerik, db,
degisken icerik) ve de performans beklemek, sunucu donanimi cok yuksek
degilse hayal olsa gerek. ne kadar optimize edilirse edilsin, her atinda
bir yuk kapasitesi var ;)