Re: [Linux-programlama] PHP ve Alternatif Database'ler

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Mon 08 May 2006 - 18:03:03 GMT

Selam
sitemde sadece key oluşturarak %50'ye yakın hız artışı sağladım. çözmem
gereken aslında bir çok darboğaz var, tasarımdan kaynaklı.

Açıkçası MsSql'e de hiç güvenmiyorum, daha önce çalıştığım şirkette
kullanılıyordu, aktif 10 kullanıcıyı kaldırmakta zorlanıyordu, PIII- 800MB,
10GB+17GB scsii HDD vardı, kendi başına kasılıp dururdu.

Pazartesi 8 May 2006 19:31 tarihinde, OKAN ARI şunları yazmıştı:

www.fotograf.web.tr