Re: [Linux-programlama] oop kavramlar

From: Ümran Kamar (umrankamar@gmail.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 18:00:58 GMT

Yok o anlamda degil.. Aliskin oldugun icin ters geldi anlaminda soyledim.
Bilmiyorum bir cogunu; haklisiniz, ama bu kadar sert bir tavir sergilemekte
pek hakli degilsiniz. Birakin insanlar anlasabildikleri gibi konussunlar.
Derdimizi hic yabanci kelime kullanmadan anlatacagiz diye, daha anlasilmaz
olmanin anlami yok. Ve ben inanmiyorum ki bulunan cogu karsilik tam anlamini
vermiyor.
Siz de sakin kalin efendim, Saygilar, iyi calismalar. Umran..